wtorek, 23 października 2012

spełnienia marzeń

Siedemnaście lat.
Tak dużo, a tak mało.

Pamiętam urodziny rok temu. Mogłam wtedy z czystym sumieniem, rzec słynne faustowskie "Trwaj chwilo jesteś piękna!". Dziś? Jest neutralnie, ani dobrze, ani źle...ale może to ja stałam się na wszystko obojętna.
Dużo zmieniło się przez ten rok. Mogłabym rzec nawet, że za dużo. Za dużo przepłakanych wieczorów, za dużo przemilczanych spotkań u pani psycholog, za dużo samotnych weekendów. Za dużo zła.
Ale jakikolwiek by ten rok nie był, było też kilka pozytywnych aspektów i to je postaram się zapamiętać na lata.
Tak po za tym to nie lubię urodzin. Ludzie, którzy na co dzień nie mówią mi nawet cześć, nagle stają się najlepszymi kolegami ściskając na korytarzu z głośnym "sto lat!", nie wspominając o osobach które z poczucia obowiązku, a może z przyzwyczajenia klepią "najlepszego!" w klawiaturę dodając post na facebook'owej tablicy. Wszyscy są cukierkowo mili, udają, że jest idealnie. A nie jest. Ale doceniam ich starania. Przecież nie jestem zblazowaną siedemnastolatką prawda?

Mam jedno urodzinowe życzenie: niech każdy kolejny dzień będzie lepszy niż poprzedni! <dmucha_świeczki> sto lat Chrisitne!

6 komentarzy:

  1. życzę Ci, żeby spełniło się Twoje własne urodzinowe życzenie. każdy dzień będzie lepszy, jeśli tylko się o to postarasz! mocno trzymam kciuki :) a u pani psycholog nie warto milczeć. zaufaj.

    OdpowiedzUsuń
  2. wiem, że już Ci składałam życzenia na fejsie, i że nie były one jakoś specjalnie wspaniałe, ale tutaj Ci złożę je jeszcze raz. kochana, spełnienia marzeń! i nie muszę przecież pisać na forum, czego Ci życzę, bo przecież wiesz, czego Ci życzę. <3 (piękna składnia zdania xD) mam nadzieję, że w najblizszym czasie znajdziesz czas na rozmowę:) :***

    OdpowiedzUsuń
  3. mam nadzieje że uda ci się być szczęśliwą, ja też do tego dążę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Eh.. zdaje sobie sprawę, że nie jest Ci łatwo.. ;/
    Przez ten mój rok, też wiele się zmieniło,
    niestety nie na lepsze..
    Też nie przepadam za urodzinami,
    to takie bez sensu.. ;d
    Ale co zrobić, takie życie, tacy ludzie..
    Spóźnione, ale nie powiedziane tak o sobie
    z potrzeby życzenia..
    Ja z całego serca chcę Ci życzyć żebyś była szczęśliwa,
    bo to najważniejsze, żeby spełniło się to twoje życzenie..
    3maj się <3 ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Urodzinki! ... Też to zauważyłam od jakiś 3 lat. Dzień urodzin wcale nie jest taki super wesoły i różowy. Trzeba być wesołym bo wszyscy tego od ciebie oczekują. Nie lubię spełniac głupich oczekiwań innych.
    Ale cóż mogę powiedzieć. Krok po kroku do przodu a będzie lepiej. I chudnij kochana (to jeden z kroków). ;***

    OdpowiedzUsuń
  6. dużo się przez ten rok zdarzyło, zmieniło. ale niech ten rok będzie dużo lepszy od poprzedniego :) spóźnione, ale wszystkiego najlepszego ;**

    OdpowiedzUsuń